wtorek, 4 czerwca 2013

SHE RUNS THE NIGHT


Bieganie jest dziedziną sportu która towarzyszy mi już od dłuższego czasu, jako uczennica podstawówki czy gimnazjum wielokrotnie byłam brana do różnych zawodów z biegania (przełaje czy sztafeta). Mimo tego że brałam udział w nich nigdy tak na prawdę nie trenowałam regularnie, jakoś wcześniej mnie to nie pociągało, było to dla mnie czymś co najmniej dziwnym aby wychodzić wieczorem lub co gorsza wstawać rano żeby pobiegać. Od niedawna dopiero wrócił mi rozum do głowy i zaczęłam biegać lecz jeszcze nie tak w 100% regularnie. Biegam zazwyczaj z moim psem który jest moim wiernym kompanem, jest to jak na razie szczeniak i nie za bardzo chce mu się podążać obok mnie (przy nodze tak jak inne psy), on preferuje raczej bieg zygzakiem lub slalomem przede mną (mam wrażenie że wychodzi on z założenia że to ja mam uważać na niego a nie na odwrót) 

Wczoraj odebrałam swój pakiet startowy do biegu SHE RUNS THE NIGHT organizowanego przez firmę NIKE. Jest to bieg skierowany wyłącznie dla kobiet, odbywa się on w nocy. Zdecydowałam się wziąć w nim udział głównie dlatego, że trasa wynosi jedynie 5 km co jest dla mnie jak na razie maksymalnym dystansem do przebiegnięcia. 

Więcej informacji dotyczących biegu znajdziecie na stronie www.sherunsthenight.pl 

PS. Niedługo możliwe że ukaże się wpis w którą w roli głównej będzie Jackie (mój psiak).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz