sobota, 1 czerwca 2013

HOW TO SAY HELLO?


Myślę, że Dzień Dziecka jest dobrym dniem na to aby rozpocząć moją działalność jako ''blogerki". Mimo tego, iż jestem już jakiś czas według prawa "dorosłą" osobą nie czuję się nią kompletnie. Kiedyś myślałam, że gdy już skończę osiemnaście lat poczuję się bardziej doroślej, lepiej czy po prostu będę miała więcej z tego korzyści. Żadna z tych rzeczy nie miała miejsca, nie czuję się ani lepiej ani doroślej. Stan "dorosłości" ma jak na razie same minusy, ludzie więcej ode mnie wymagają, uważają że gdy człowiek jest już pełnoletni to w jakiś niewyjaśniony sposób zmieni swoje postępowanie i myślenie na bardziej "dorosłe". Otóż NIE. Tak przynajmniej nie jest w moim przypadku. Samo złożenie podania o wydanie dowodu było dla mnie iście traumatycznym przeżyciem, te wszystkie papierki, karteluszki, okienka. DZIĘKUJĘ. Wycieczki do urzędów postanowiłam ograniczyć do absolutnego minimum. 


Wracając do tego co będę tutaj próbowała wypisywać. Długo zastanawiałam się nad tym o czym tak naprawdę powinnam pisać i o czym przede wszystkim chcę pisać. Po długim czasie zastanawiań doszłam do wniosku, że na pewno nie będzie to strona poświęcona modzie, gdyż najnormalniej w świecie się na niej nie znam (choć możliwe że co jakiś czas ukaże się wpis ukazujący moje nieudolne poczynania w świecie mody). Uwielbiam piec, gotować, przesiadywałabym w kuchni całe dnie i noce. Interesuje się także dekoratorstwem wnętrz kiedyś jako dziecko chciałam zostać architektem wnętrz, rozwiało się to marzenie gdy dowiedział się o zawodzie architekta krajobrazu. Zamierzam robić wszystko aby tylko dostać się na uczelnie która pozwoli mi pracę w tym zawodzie.
Kolejnym moim marzeniem jest założenie kawiarni w której mogłabym częstować swoimi wypiekami i przepyszną kawą ze smakowita pianką, chciałabym aby miała ona także ogródek pełen pięknych kolorowych kwiatów. Uwielbiam je, zawsze mówię znajomym, że jeżeli nie wiedzą co mi kupić np. na urodziny niech po prostu przyniosą mi bukiet byle jakich kwiatów. Bardzo lubię także robić zdjęcia i zawsze mam problem z tym,że zalegają one w moim komputerze w licznych folderach i nikt ich nie widzi, nikomu nie mam jak je pokazać. Blog umożliwia mi to.
Dlaczego CHARLOTTE ANNE FOX? To proste, mam na imię Karolina Anna a FOX dlatego że jestem ruda niczym lis :)



PS. Przepraszam za tak słabe zdjęcie pod względem kolorystycznym, dopiero się uczę ulepszania zdjęć :)  

4 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę z twojego powrotu <3

    ~Oddany Fan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko pięknie ale gdzie się podziała Twoja dawna druga blogerka?

      Usuń
    2. niestety nie wyszła nam wspólna współpraca.

      Usuń
  2. Cieszę się, że wróciłaś. Startujemy obie w tym samym czasie. ;) Powodzenia!! :)

    A.
    theblueplane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń