poniedziałek, 8 lipca 2013

GREAT NEWS


Przepełniona niewyobrażalną ilością radości mam zaszczyt poinformować WAS DRODZY CZYTELNICY iż dostałam się na studia na kierunek Architektura Krajobrazu. Pisałam już wcześniej że było to moim ogromnym marzeniem. Tą optymistyczną wiadomością mogę już w 100% rozpocząć wakacje, do tej pory żyłam w ogromnym stresie (można to zauważyć choćby po mojej rzadkiej obecności na blogu czego żałuję).

Wakacje, w głowie mam na nie wiele planów lecz nie wiem czy starczy mi czasu i pieniędzy aby je zrealizować. Na mojej liście jest zwiedzenie kilku polskich miast oraz wyjazd gdzieś do jakiegoś ciepłego kraju jeszcze nie wiem jakiego, szukam jakiejś interesującej wycieczki LAST MINUTE.

Kilka dni temu doszłam do wniosku że mieszkam w Warszawie od urodzenia a tak naprawdę nie znam swojego miasta. Postanowiłam to zmienić i poświęcić wolny czas na zwiedzaniu tego pięknego, według mnie miasta. 



Zdjęcia zrobione były w ogrodzie mojej koleżanki/fotografa Kasi. Ja niestety nie mogę się pochwalić tak pięknym kawałkiem zieleni lecz mam nadzieję, że za jakiś czas zaprojektuję sobie takowy z ogromną ilością kwiatów, domkiem na drzewie oraz hamakiem. 



Przed zrobieniem zdjęć był czas także na coś słodkiego. Maliny, płatki owsiane oraz jogurt, świetne połączenie na gorące popołudnie. 


(ph. Kasia Sobiczewska/ wearing mango blouse from secondhand, h&m shorts)

PS. Mam nadzieję, że już niedługo będę miała czas aby Wam pokazać ciekawe miejsca do których warto pójść z przyjaciółmi. / Możecie mnie także znaleźć na facebooku.

2 komentarze: