wtorek, 2 lipca 2013

SHE RUNS THE NIGHT PART TWO


W niedziele miałam okazje wziąć udział wraz z moją kuzynką w niezwykłym kobiecym biegu przygotowanym przez firmę NIKE (pisałam już o tym). Przygotowałam dla Was foto relacje z tego wydarzenia. Miłego oglądania!


Podstawowa trasa biegu wynosiła 5 km lecz można było przebiegnąć dodatkowe kilkaset metrów i cieszyć się atrakcjami przygotowanymi przez NIKE. Dodatkowa trasa obejmowała trzy pętle ENERGII, ŚWIATŁA oraz PRZYSPIESZENIA. Każda z nich była inna i każdej towarzyszyła fantastyczna muzyka która motywowała do dalszego biegu. Tępo biegu wszystkich uczestniczek było bardzo spokojne co było dla mnie zbawienne gdyż jestem początkująca biegaczką. Trasa przebiegała przez najpiękniejsze ulice  Starego i Nowego miasta a przy torze kibicowało nam wielu warszawiaków co sprawiało że aż chciało się biec szybciej i szybciej do mety. 


Wraz z kuzynką wzięłyśmy wszystkie możliwe rodzaje oferowanych nam pyszności. Nasze torby były tak przeładowane że w pewnym momencie zaczęły się rwać.




Do miasteczka Biegu dotarłyśmy jako jedne z pierwszych więc miałyśmy jeszcze dużo czasu na chwilę relaksu przy kawie na wygodnym leżaku. Firma NIKE przygotowała wiele atrakcji w miasteczku Biegu lecz ja za późno zorientowałam się o tym; można było skorzystać z darmowego malowania paznokci oraz porady stylistów w doborze ubrań do biegania.





Na mecie otrzymałyśmy medale w wersji mini zaprojektowane przez Anne Orską.Wraz z kuzynką spodziewałyśmy się czegoś bardziej spektakularnego.  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz