wtorek, 12 listopada 2013

BLACK&WHITE SCRIPT


Bardzo dawno mnie tu nie było. Brak czasu oraz ciągłe gonienie sama nie wiem za czym spowodowało, iż "blogowanie" zeszło na drugi plan. Długo odwlekałam swoją aktywność na blogu, dni mijały a ja byłam jak zwykle zajęta wszystkim tylko nie tym co jest naprawdę ważne. 

Ostatni wpis był jeszcze w lato teraz mamy pełnie jesieni, lubiłabym tę porę roku gdyby nie zimno, deszczowe chmury oraz wiatr. Nadszedł czas aby schować letnie sukienki, szorty oraz moje ulubione baleriny a zaopatrzyć się w pokaźną górę swetrów oraz buty które byłby nie tylko ciepłe ale także i wygodne. Jesień jest dla mnie okresem który sprawia, iż mam ochotę zaszyć się w swoim pokoju, z kubkiem gorącej herbaty przy jednej z książek, które czekają na mojej półce aby je przeczytać. Taki scenariusz sprawdza się tylko wtedy gdy nie ma się następnego dnia zajęć na uczelni z samego rana.



Napisałam o tym że zajmowałam się wieloma niepotrzebnym rzeczami, taką jest na przykład założenie swojego konta na tumblr.com (zajrzyjcie w wolnym czasie). Uzależniłam się od wstawiania tam co i rusz kolejnych zdjęć które w jakiś sposób mnie zaciekawiły lub po prostu mi się spodobały. Jest to takie miejsce do którego bez jakichkolwiek oporów wstawiam zdjęcia znalezione w internecie.   



ph. Anna Janczewska


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz