czwartek, 24 lipca 2014

HOLIDAY IN A STABLE

WAKACJE, wspaniały czas szczególnie po przejściu przez zawiłe drogi miedzy rożnymi zaliczeniami i egzaminami na studiach. Obecnie nie mam pomysłu na to jak chce spędzić te dwa miesiące które mi pozostały, możliwe że za kilka tygodni obudzę się z myślą wyjazdu do jakiegoś ciepłego miejsca gdzie będę mogła się bezkarnie wylegiwać na leżaku, pod parasolem.  

Póki co wakacje rozpoczęłam w siodle. Znajomy rodziców udostępnia mi swojego konia oraz dodatkowo uczy mnie czegoś więcej niżeli tylko utrzymania się w siodle. 

Zdjęcia były zrobione już dawno w stajni w której uczyła się od zera jeździć. Za jakiś czas gdy zrobię kilka zdjęć tam gdzie aktualnie się uczę.      
Pani Emilia wraz z Alamedą.
(ph. Justyna Salomonowska)

P.S. Zapraszam do obserwowania mojego INSTAGRAMA 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz